Struer Statsgymnasium

Fast stilling i matematik på IB

Struer Statsgymnasium søger gymnasielærer i faget matematik i kombination med andet gymnasialt fag. Stillingen er en fuldtidsstilling og med tiltrædelse 12.8.24. Det drejer sig primært om hold på IB-uddannelsen med undervisning på higher level og standard level. På IB-uddannelsen er undervisningssproget engelsk, og uddannelsen er kendt for sit kernefaglige fokus og høje faglige niveau. På Struer Statsgymnasium har vi gode erfaring med at integrere undervisere, der ikke tidligere har undervist på engelsk, på vores IB-uddannelse. Derfor er det ikke en forudsætning for at ansøge stillingen, at man har erfaring med at undervise på engelsk.

Struer Statsgymnasium er en skole med mange forskellige uddannelser: de fem gymnasiale uddannelser STX, HTX, HHX, HF og IB (hvor undervisningen ellers foregår på engelsk) samt EUD, EUX og 10. klasse. Skolen har i alt ca. 625 elever samt en kostskole med 180 elever fra Danmark og en række andre lande. Som underviser på Struer Statsgymnasium varetager man typisk undervisning på to uddannelser – eksempelvis IB og STX.

Studiemiljøet er socialt integreret og internationalt. Du bliver som ny lærer på SSG en del af et fagligt spændende og bredt lærerkollegium, hvor der er gode traditioner for at hjælpe hinanden med at skabe et godt lærings- og undervisningsmiljø.

Alle lærere får udleveret en pc, og alle lærere har også deres egen lærerarbejdsplads på skolen. Der er ikke tilstedeværelsespligt.

Skolen er sundhedscertificeret og har desuden en attraktiv lærermadordning med mad fra kostskolens køkken.

Du kan læse mere om skolen på vores hjemmeside.

Ansøgning sendes som et samlet dokument til rektor Mads Brinkmann Pedersen på mail: struer-statsgym@stgym.dk.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til IB-koordinator Morten Rødgaard Jensen

Søg jobbet

• Arbejdssted
    Struer Statsgymnasium